Aktualności
Poniedziałek, 5 lipca 2021 07:00
Sprawdź, dlaczego pozycjonowanie stron okazuje się skuteczną metodą na podniesienie sprzedaży (art. sponsorowany)
W końcówce roku 2020 wydarzyło się wystarczająco dużo, byśmy zapamiętali ten rok na zawsze. Pandemia koronawirusa zagroziła światowej gospodarce a lokalne lockdowny zmusiły przedsiębiorców do szukania nowych kanałów sprzedaży.
Wielu właścicieli firm postawiło w tej sytuacji na wzmożoną obecność w sieci, co sprawiło, że branża SEO stanęła w obliczu wielkiego popytu na usługi związane z marketingiem online. Poniżej opisujemy, co zdaniem ekspertów będzie w nadchodzących miesiącach przesądzać o skuteczności pozycjonowania stron.Opracuj zwycięską strategię i stale monitoruj sytuację na podstawie rzeczowych raportów
Początek usługi według afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ jaką jest pozycjonowanie stron to przede wszystkim odpowiedni dobór słów kluczowych, na podstawie których rozpoczniemy batalię o miejsce w wynikach Google. Ważnymi ideami przyświecającymi nam w tworzeniu listy fraz są oczywiście ich potencjał jeśli chodzi o ruch na stronie a także współczynnik konwersji towarzyszący każdej z nich. Kiedy już wybierzemy najważniejsze dla naszego biznesu hasła pozostaje nam odpowiednie nasycenie nimi tekstów zgromadzonych na naszej stronie. Struktura optymalizacyjna, która powstanie w toku tych wysiłków będzie stanowić podstawę dalszego pozycjonowania polegającego na link buildingu, czyli zdobywaniu linków przychodzących z różnych miejsc sieci. Pamiętajmy jednak, że tworzone przez nas treści – czy to te na stronie, czy też te funkcjonujące poza nią – poddawane będą dogłębnej analizie w myśl algorytmu BERT, który skutecznie rozróżnia teksty o małej merytorycznej wartości tworzone jedynie po to, by zmieścić w nich odpowiednią ilość fraz kluczowych.
Po ruszeniu z kampanią pozycjonowania musimy zacząć interpretować informacje spływające do nas z każdą chwilą obecności w sieci. Specjalistyczne programy do monitorowania skuteczności naszych działań to z całą pewnością atut którym dysponują dziś najlepsze agencje interaktywne. Zdając się na ich pomoc stawiamy na dokładne monitorowanie naszych wysiłków i rzetelne raporty opracowywane na podstawie ogromnych zbiorów danych. Samodzielne sprawdzanie skuteczności akcji pozycjonerskich jest dla laika często niewykonalne, dlatego w czacie gdy fachowcy się tym zajmują lepiej postawić na rozwijanie marki w inny sposób.
Mobile First i Voice Search czyli najważniejsze trendy związane z urządzeniami przenośnymi
„Na chwilę obecną aż przeszło 50 % użytkowników wyszukiwarki stanowią internauci korzystający ze smartfonów i tabletów. Te mobilne mini komputery są traktowane przez Google priorytetowo, dlatego jeśli Twoja strona nie ma jeszcze wersji dla urządzeń o mniejszych rozdzielczościach, możesz zapomnieć o miejscu na szczycie listy rezultatów wyszukiwań.”
źródło:https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Wraz z potrzebą projektowania stron dla telefonów (Responsive Web Design) przychodzi kolejny trend ściśle związany ze sposobem w jaki dziś korzystamy z wyszukiwarki. Mowa oczywiście o wyszukiwaniu głosowym, które coraz częściej decyduje o tym, jakie hasła lądują w wyszukiwarce. A są to przede wszystkim frazy o dużej długości odznaczające się specyfiką języka mówionego. Wszystko to sprawia, że często musimy rewidować swoje postanowienia i strategie dotyczące pozycjonowania – dobrze jeśli w obliczu ważnych decyzji towarzyszą nam profesjonaliści.
komentarze