Intermed
Rozmaitości
Niedziela, 10 sierpnia 2014 12:36

Akcja 99 dni bez Facebooka

Eksperyment "99 dni wolności" ma sprawdzić, czy nie marnujemy swojego czasu na Facebooku. Jak wykazują statystyki każdy użytkownik spędza na portalu 17 minut dziennie śledząc linki i przeglądając zdjęcia.
Akcja "99 dni wolności" jest odpowiedzią na eksperyment Facebooka, który miał na celu zebranie danych dotyczących nastroju użytkowników. Polegał on na manipulacji wyświetleń negatywnych i pozytywnych postów i sprawdzeniu, jakie wywołują one samopoczucie u odbiorców. Zalogowani użytkownicy nie wiedzieli, że są poddani eksperymentowi. Sprawę ujawnił brytyjski dziennik "The Guardina". Pomysłodawcą kampani społecznej jest belgijska agencja reklamowa Just.

Jak wziąć udział w eksperymencie? Trzeba założyć swój profil na 99daysoffreedom.com i przez 99 dni nie używać Facebooka (nie logować się, nie wysyłać wiadomości, nie udostępniać postów). Organizatorzy akcji skontaktują się z Tobą e-mailowo 33, 66 i 99 dnia akcji, żeby sprawdzić jak sobie radzisz.

Dołączając do eksperymentu można zaoszczędzić około 1683 minuty swojego czasu wolnego, co daje łącznie wynik 28 godzin w ciągu trzech miesięcy.

/ab

źródło: mmkrakow

Extra Trapez
Reklama
komentarze
Reklama
Reklama
Intermed
Najczęściej czytane
    Reklama
    Reklama
    Meles
    Pod naszym patronatem
    Partnerzy malopolskaonline.pl